sağtık

TECAVÜZÜNÜZÜ NASIL ALIRDINIZ?



*Bağırmadan önce mi,bağırarak mı?

Haberi okuduğumda gözlerime inanamadım.
Düşünsenize,bir insanın başına gelebilecek en aşağılık,en adi,en insanlık dışı saldırılardan birisine uğruyorsunuz.

Haber şöyle: "Yargıtay 5'inci Ceza Dairesi, cinsel saldırı ve geceleyin konut dokunulmazlığını ihlal suçundan 15 yıl ağır hapis cezasına çarptırılan A.B. ile ilgili verilen mahkumiyet kararını bozdu. Yargıtay, bozma ilamında şu görüşlere yer verdi:

"Evinde çocukları bulunan mağdurenin ırza geçme eyleminin gerçekleştirildiği zamanlarda bağırıp çevreden yardım istememiş olması,
  
eylemin birden çok değişik zamanlarda tekrarlanmasına rağmen hiç kimseye anlatmaması

 ve şikayetçi olmaması,
 durgun halinden şüphelenen eşine olaydan yaklaşık iki ay sonra açıklama yapması gözetildiğinde:

ırza geçmenin cebir şiddet kullanarak yapıldığına dair iddiasının durumunu çevresine mazur gösterme düşüncesinden kaynaklandığı"…..laka luka laka luka…

Saldırgan,eylem sırasında,sizi bayıltmış,etkisiz hale getirmiş,ağzınızı tamamen tıkamış halde o iğrenç eylemi gerçekleştiriyor ve vın!….

Öylece ortada,dünyanız başınıza yıkılmış halde kalakalıyorsunuz.

Olayın şoku,etraf,ailem,namusum ,çocuklarım falan derken,aradan bir iki gün geçiyor ve nihayet siz,bu ağır yükü taşıyamayacağınıza karar verip,bir şekilde şikayetçi oluyorsunuz…

Ama hakim duruşmada  diyor ki

-Kızım bağırdın mı?
-Şey,o sırada ağzımı…
-Kızım lafı uzatma..bağırdın mı bağırmadın mı onu söyle?
-Ama hakim bey,adam ağzımı…
-Tamam tamam anlaşıldı...Madem bağırmamışsın,o halde zevkle yaptın...Yıkıl karşımdan..!

Kadıncağız demiş ki,
"Çocuklarım uyanıp beni tecavüze uğrar halde görmesinler diye,bağıramadım."

Yok!

Olur mu?

Hakim kararını vermiş artık,tecavüz edilen bağıramıyorsa,h-a-k-e-t-m-i-ş-t-i-r!!

SUNUCUNUN YAPTIĞINA BAK

Tam da bu sabah,TV'de Dobra Dobra programında,tanınmış bir erkek oyuncu tarafından, bir barda, taciz ve rahatsız edilmiş bir hanımın konuşmalarını dinlerken,bu konuyu düşünmüştüm.

Kızcağız,tacizin şeklini ve biçimini anlattı,gayet kibar ve dili döndüğünce hassas şekilde.

Programı sunan hanımefendiler,atladılar kızın üzerine;

-Sen acaba,çok mu açık giyinmiştin?

-Ay o çocuk yapmaz aslında böyle bir şey,mini etekli,dekolteli falan mıydın?

Kulaklarım beni yanıltmıyordu.
Bunları soranlar da kadındı…

Hemcinsine açık açık şunu soramayıp,lafı dolandırıyorlardı

-Sen mutlaka kuyruk sallamışsındır.Ya yüzüne gülmüşsündür,ya cesaret vermişsindir.!

 Aynı şey kendi başlarına gelseydi,yani iğrenç bir tacizin öznesi,tümleci,konu mankeni falan olmuş olsalardı ve bu soru kendilerine sorulsaydı,sanırım biri köşesinden,biri de programından verir veriştirir,tıpkı bu benim yazım gibi birer metin hazırlayıp,ortalığı ayağa kaldırırlardı.


Dünyada,bir kadını taciz etmiş hangi erkeğe,hesap sorsanız,tek bir açıklaması vardır;

-O istedi…O kaşındı…O bana yüz verdi…


Ve biz,erkek egemen toplumsal illetimizden sıyrılamadığımız için,bunlara inanıp gideriz.

 Daha iki hafta önce,binamızın en alt katında tek başına oturan bir kişi,gündüz vakti evinde soyuldu.

Kadınsı tavırlı erkek komşumuz, ,anahtarıyla kapıyı açıp içeri gireceği anda,birden ardında saldırganların belirip kendisini içeri iterek,eve girdiklerini ve bıçak dayayarak,değerli eşyalarını alıp gittiklerini anlattı.

Çok kormuş ve acınacak bir haldeydi.

Polis de dahil,apartmanda kimse inanmadı ona

-Bu gay ya..Getirmiştir iki sapık,alem yapmak için.Sonra da soyulunca,uyduruyor işte,

diye konuştu herkes arkasından.
 Ön yargılar..ön yargılar…ön yargılar…

Cinsel tercihiniz farklıysa veya mini etek giyiyorsanız vaya dekolteyi seviyorsanız,hele hele tecavüz anında bağırmamışsanız,siz…

O TECAVÜZÜ HAKETMİŞSİNİZDİR!!!

Oh olsun işte,size!

Eşiyle bile zorla cinsel ilişkiyi suç sayan Türk Adaleti,kendi içindeki bu kaostan,kendi kendisini sürekli tekzip etmekten ne zaman yorulacak bilemem.


Tecavüz kaçınılmazsa,önce çığlığını atıp,sonra yere yatacaksın.Yoksa,inanmıyorlar kardeşim!









3 yorum:

  1. Tam bir kadın köşe yazarısın,seni saygıyla tebrik ettim.Bu haberi ben de okudum ve inanır mısın,onca kadın yazarın köşesini takip ederim,takip ettiklerim içinde,kimse,bu konuya ait tek bir yorum yapmamış..Gerçekten ellerine sağlık,seni bir gün gazetelerde okuma şansımız da olur diye umuyorum.Birileri mutlaka bu yetenegi keşfedecektir.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Neresinden tutacağımı bilemedim valla, herzamanki gibi kendimden başladım, genelleştirirsek kadınlardan. Bu yasaları hazırlayanlar genel olarak erkekler, yönetenler erkekler, onlara suçu atalım, ama onları yetiştirenler kadınlar, bizler yani... Ben hukukçu değilim anlamam ama bu ülkede hiçmi kadın hukukçu yok bu yasalar çıkarken itiraz edecek, hiçmi kadın milletvekili yok ? Bilenler itiraz etmezse, bilen kadınlar bilmeyenlere anlatmazsa biz daha çok bağıramadan tecavüze uğrarız gerektiği yerde ağzımızı açmassak sonra bağırdın mı ? diye sorarlar böyle.. Ne diyeyim, herkes üstüne düşen sorumlulukları taşıma erdemine ulaşır birgün umarım... Teşekkürler Gacı, ben yöntemimi buldum düdük taşıycam yanımda :))

    YanıtlaSil
  3. Düdük taşısan kim gelip yardım edecekki camdankalp, acı bir çığlık atsan bile kimse kafasını camından uzatıp bakmıyor. Çünkü kadınız, biz çığlık attısyak olan olmuştur yardım etseler ne değişecektir, duyarlar çığlığı bu saatte evinde olsaymış der otururlar...

    YanıtlaSil