sağtık

KAİNATA ÖFF DENİR Mİ KUANTUM SENİ TAŞ EDER

Çekim yasası diye diye kafamızı allak bullak ettiler.

Korkudan,aman kainat duyar da bize kötü enerji yollar diye tırsmaktan,öff bile diyemez olduk.

Kainata öf denir mi kuantum seni taş eder…

Ben bu çekim yasasından bir mok anlamıyorum.Ne ekersen onu biçersin,demiş işte atalarımız,az ve öz.

Daha ne ki?

İyi diyelim iyi olalım,var bir de.

Eh,yeter de artar,adam olana çok bile.

Hatunun biri çıktı,Secret yazdı,dünya yerinden oynadı.

Bizim Türk atalarımız,bu yasayı yüzlerce yıl öncesinden biliyordu zaten,yukarıda söz edilen ata sözlerini olgun bir bilgelikle söyleyip,bir daha da konuyu açmamışlar bile,arif olan anlar demişler.

Batı daha yeni yeni,ben keşfettim diye böbürlene dursun.

Ben size aslında,atalarımızın hiç de veciz biçimde ifade etmeyi düşünmedikleri başka çekim yasalarından sözetmek istiyorum.

1-Ehliyetinin yanında olmadığı gün,trafikte polis çevirmesine takılma çekim yasası.

Ehliyetsiz ya da araç muayeneni aksattığın gün,tak diye o polis çekimine yakalanırsın,kaçış yok.Sana ceza kesmek için o polis ekibi o gün oraya ÇEKİLMİŞTİR.

2-En makyajsız,en bakımsız,en pejmürde halinle,şöyle bakkala kadar gidivereyim de iki ekmek bir çekirdek alıp geleyim kimseye görünmeden dediğin gün,bakkalda uzun zamandır görmediğin ve o halinle görüneceğine yer yarılsaydı da içine girseydin dediğin bir eski tanıdıkla ya da karizmatik bir yeni tanıdıkla karşılaşırsın.O halini görmek için o bakkala ÇEKİLMİŞTİR.

3-Hayatın boyunca derli toplu düzenli titiz bir çalışan veya ev insanı olur durursun,ama o gün tam hasta ya da meşgul iken ve ofisin ya da evin her tarafını bok ve pislik götürürken,çaaaat kapı,hiç ummadığın,hiç beklemediğin kişi,sana misafir olmaya doğru ÇEKİLMİŞTİR.

4-En ince giyindiğin gün,en fönlü makyajlı,saç baş bakımlı sokağa çıktığın gün,yağmur,fırtına,kar vs.ne kadar felaket meteorolojik mevzu varsa,o gün sana doğru ÇEKİLMİŞTİR.

5-En ciks kıyafetinle sokağa çıktığın gün ,karşıdan sana doğru tesbih sallaya sallaya,dayı dayı yürüyen bir grup apaçi, o sokakta seni taciz etmek üzere sana doğru ÇEKİLMİŞTİR.

6-Kitaplarının kapağını bile açmadığın ,hastalıktan ya da o filmi izlemekten dolayı çalışmadığın hatta ödevlerini bile yapmadığın gün,o dersin hocası,koca sınıfta,bir tek sana doğru,seni sözlü sınav yapmak üzere ÇEKİLMİŞTİR.

7-Eve erkenden gelip,aniden bastıran grip yüzünden yatağa bir an önce kendini attığın ve akşama kadar derin bir uyku uyumak istediğin o gün var ya,işte o gün,bütün bankalar,tanıtım şirketleri,kapıya gelen anketörler,hatta aylardır aramayan büyükannen,kuzenin vs.tam da ama tam da o gün,seni aramak ve uyandırmak için sana ÇEKİLMİŞTİR.

8-Bütün bir yıl tatil planı yapıp nihayet mayolarını bikinilerini giyip,şezlonga uzanacağın günün hayalini kurduğun o an gelir ve daha bir hafta süresi olmasına rağmen aylık regl periyodunun o gün bozulacağı tutar ve o kırmızı ılık arkadaşın o gün sana doğru ÇEKİLMİŞTİR.

9-En önemli misafirlerinin,konuklarının geleceği gün,elektrik kesilmesi,su kesilmesi,tuvaletin sifonunun arıza yapması,kombinin arızalanması vs.gibi aksaklıklar,o gün sizin eve doğru güçlü bir şekilde ÇEKİLMİŞTİR.

10-Gizli ya da yalnız başına bir şey yapman gerektiğinde,orda olmaması ve sizi asla görmemesi gereken kim varsa,ama kim varsa,o gün orda tam da o anda size doğru ÇEKİLMİŞTİR.

Evet,işte gerçek hayatın ÇEKİM yasaları…var mı arttıran?

İtirazı olan?

Sanık sizindir!

3 yorum:

  1. Eğer dar bir kaldırımdan gidiyorsam kaçacak başka bir yerim yoksa mutlaka yağmur yağıyordur ve mutlaka bir araç yanımdan jet hızıyla geçerek pis suları üstüme fırlatır. Suyun kaldırma kuvveti yasası:P

    Örneklerin şahane yalnız bayılarak okudum:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Tülişcim,
    Yine içini çok güzel döktürmüşsün.Ben bu zat-ı muhterem ile tanışalı yaklaşık 3 yıl oldu canım,tanışmaz olaydım!çünkü mantık bulduğum her konu beni ÇEKER.Tıpkı senin bloğun gibi..Çekim yasasında da senin örneklerine benzer güçler beni buna inandırdı.Şimdi senin de dediğin gibi tüm kötülükleri salıyorum iylikleri çekiyorum:)mazallah kuantum bizi taş eder...kimileri söz dinleyip geliyor ama kimilerini henüz ÇEKEMEDİM kendime...
    Kalemine Sağlık öpüyorum , Arzu

    YanıtlaSil
  3. @Arzu;bloguma satır arasında yaptığın iltifatı hemen farkettim,algıda seçicilik...Teşekkür ediyorum,tabii,beğenilmek güzel şey.Bazen düşünüyorum da bütün iyilikleri ben çekersem insanlara ne kalacak diye,o yüzden bazen insanlığın iyiliği adına çekim teknikleri uygulamıyorum...ahahahah...öpüyorum,sevgiler.

    YanıtlaSil