sağtık

VAMPIR KARDESIM SANA SOYLUYORUM


Vampir konusunda ciddi sıkıntılarım var arkadaşlar.

Hayatımıza ilk giren korkunç kont Drakula ile başlayan kan emiciler serüvenimizde ne güzel onlardan korkmayı öğrenmiştik.

Tabutta uyurlar,yarasa kılığında uçabilirler,ısırdıkları kişi kesin vampire dönüşürdü.


Beslenmek için taze insan kanına gerek duyarlardı ve bu nedenle acımasızdılar.

Sonraları vampir  edebiyatı Hollywood’un da katkılarıyla hayli çeşitlendi.

Sarımsaktan korktuklarını,kilisede kutsanmış su atınca cayır cayır yandıklarını,haçı görünce tırstıklarını işlediler beynimize.

Gündüzleri güneşe çıkamıyorlardı Drakula’nın tersine.

Yüreklerine TAHTAdan bir kazık kakmak gerekiyordu öldürmek için.

Vampir filmlerinden çıkıp,koşa koşa minyatür haçlar ve salkım salkım sarımsak satın alan insanlar oldu tarihte.Onca para,onca emek!

Yazık değil mi bu insanlara?

Kimin ne hakkı var biz zavallı vampir sever ve vampirtırsığı izleyicinin gerçek inancıyla oynamaya?

Zaman içinde baktık ki işler böyle yürümüyor?

Edward diye yakışıklı bir vampir bize vampirlerin sevilesi yaratıklar olduğunu öğretti.
Vücutları taş,mermer falan kıvamındaydı.
Cinsel ilişkiye giremiyorlardı,güneşe çıkamayışlarının nedeni ise cayır cayır yanmaları değil,pırıl pırıl parlayan olağanüstü,meleksi ciltlerinin insanlar tarafından hemen fark edilmesini önlemek  içindi.
Tecrübeli bir vampir ,gayet kıvamında bir ısırıkla ,istediği kişiyi DÖNÜŞTÜREBİLİYORDU 
ama bu süreç yavaş yavaş ve acılı bir süreçti falan filan.
Vampirlerin sevilesi,iyi,dost canlısı şeyler olduğunu düşünmeye başladık böylece.
Evimizde bile besleyebilirdik yani ne de olsa insan kanı içmeden de yaşıyorlardı artık.Hem gündüzleri de kolumuza takıp gezebilirdik.Güneşlenebilirdik onlarla plajda.
Hatta o kadar sevdik ki,eşimize ,erkek arkadaşlarımıza falan içerlemeye başladık,normal insan oldukları için,kanla beslenmedikleri için.

Yok kardeşim,Hollywood camiası alçakları,bununla da yetinmediler.

Şimdi son trendim The Vampire Diaries yani Vampir Günlükleri dizisi.
Birinci sezonunu bitirmek üzereyim.

Ama gel gör ki çok efkarlıyım çok.
Depresyondayım,bunalımdayım.

Kafam allak bullak çünkü.

Bildiğim öğrendiğim her şey yalanmış böhüü...

Kandırılmışız yıllarca ey millet uyanın!

Netlik istiyorum ben vampirler hakkında.

Burdaki vampirler,güneşe çıkamıyorlar yine eski usul vampirler gibi.
Edward giller çıkabiliyordu oysa?

Çatır çatır da sevişebiliyorlar insanlarla.
Edward giller sevişemiyorlardı ama?

Ayrıca önceki vampirlerin tümü uçabiliyordu,The Vampire Diaries’dakiler uçamıyorlar?

Öncekiler istedikleri eve girebiliyorlardı.
TVD’dakiler davet edilmeden hiçbir eve giremiyorlar?

Öncekiler ısırınca insanı vampire dönüştürüyorlardı,TVD’dakiler ısırınca değil,herhangi birine vampir kanı içirince,sonra da o kişinin damarında vampir kanı varken o kişiyi öldürünce,dönüştürebiliyorlar.

TVD’dakileri sarımsak falan değil,kutsal su da değil,sadece mine çiçeği zayıflatabiliyor.Mine çiçeğinin temas ettiği hiçbir şeye dokunamıyorlar iyi mi?

Vampirler Dayanışma Derneği,Dünya Vampirleri Genel Sekreterliği falan
yok mu ?
Çıkıp açıklayın kardeşim çatır çatır gerçekleri,biz de bilelim yani,güneşte gezebiliyor musunuz,tabutta mı yatıyorsunuz,yoksa Edwardgiller gibi hiç uyumuyor musunuz?
Hayvan kanıyla diyet yapabiliyor musunuz,sarımsaktan haçtan korkuyor musunuz yoksa Konstantin filmindeki gibi istediğiniz an kiliseye girebiliyor musunuz?
Tahta kazıkla mı ölüyorsunuz  yoksa Edward gillerin yaptığı gibi sadece yakarak mı sizden kurtulabiliyoruz?
Nedir yani?


Ona göre,karşımıza vampir neyin çıktığında,çantamızdan sarımsak mı haç mı kutsal su mu,mine çiçeği mi ,kibrit mi,tahta kazık mı  ne çıkartalım da savunalım kendimizi,bilmek bizim de hakkımız.

Hayır madem bu kadar vampir karmaşası var,valla ben de yazacağım bir Türk Vampiri serisi ;bütün dünya vampirlerine göstereceğim dünya kaç bucak, o olucak.

Okunmuş kesme şekerden korkan ve bu nedenle sadece sakarin kullanan kişileri emen,pastırma yemiş hiç kimseyi ısıramayan,ter kokusu ve ayak kokusu ile tahrik olup saldıran,kulhuvallahı duyunca dört bucak kaçan,uçamayan ,hava kapalı olduğu için Karadeniz bölgesinde yaşayan,halis Türk susamından korktuğu için simit satılan hiç bir yerde duramayan,sadece boynuna takılan  susamlı simitle öldürülebilen,Türkiye'de gerçek türk susamı artık bulunamadığı için ithal susam serpilmiş hiç bir simitten de alay edecesine korkmayan,taze kan bulamayınca Kızılay Kan merkezini soyan,çakma RayBan gözlük takan,emdiği kanlar yüzünden hepatit,aids,keçi gribi falan olup hastalanan,metro ve tramvay ile yolculuk eden bir vampir yaratacağım, dünyadaki bütün vampir edebiyatı okuyucularının aklı çorba olacak.

Hem böylece yurdum insanı da bir daha ter ve ayak kokmayacak,peşime vampir takarım da tahrik ederim diye.Kamuoyuna da katkım olmuş olacak böylece.

Adını bile düşündüm.

Vam-piri Reis.
Karadeniz'de yaşıyor ya,balıkçılık yapıyor dikkat çekmemek için,reis de ordan.

Nassı fikir ama?

Haydi bakalım,bu satırları okuyan vampir kardeşlerim,aranızda toplaşın,bir genelge,bildirge,yasa masa hazırlayın bekliyorum.

Yoksa laz aksanıyla konuşan vampirimle madara edeceğim hepinizi,sabrum taşayii...

15 yorum:

  1. puhahahahahaha....hahahahahah....ya sen çok yaşa,akşam akşam ne güldüm...sabrum taşayiii çok iyiydi...ben de bekliyorum bitsin bu karmaşa...=)

    YanıtlaSil
  2. wampir filmlerini ve dizilerini seven bir karadenizli olarak türk vampirlerini hemşerim yapman hoşuma gitti :)

    ne tesadüf ki, ben de aynı diziye başladım ve ilk sezonun 4. bölümündeyim. ittire kaktıra devam ediyorum çünkü benim ilk göz ağrım buffy ve angel. sen bana şunu söyle, devam ediyim mi? ilk sezonu veren arkadaş, sabret devam et, çok memnun kalıcan diyo?

    YanıtlaSil
  3. @sıyrıq;
    Ben ilk sezonun 16.bölümündeyim ve heyecanla izliyorum...başlarda konu biraz yavaş gidiyor ama sabırla izle,beni sardı valla...
    Buffy-Angel'dan sonra bu sana biraz hafif gelecektir elbette,orda esas kız bir vampir avcısıydı ne de olsa..Bu kriterle izlememeye çalış...

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi dizidir kendisi şuan tabi biz 2.sezonu bitirmek üzereyiz. Gündüz çıkabilen vampirler var ama bir takıya ihtiyaçları var. Sonraki bölümlerde çok hızlanıyor konu daha çok vampir bilgisini yeniliyor:)

    Bu arada bambaşka bir vampir dünyası içinse True Blood'u izleyebilirsiniz pek tutmasamda takip ediyorum orada ki dünya daha başka.

    Ancan senin yeni Vampir kanunlarında harika imiş bir dizi bekliyoruz senden artık yapımcılarla görüş bi :)

    YanıtlaSil
  5. @Aslı;
    İkinci sezon 18.bölüm ile şu anda elimdeki bütün bölümleri bitirmiş durumdayım..
    Bu arada,bunun kitaplarının,Alacakaranlık serisinden 10 yıl kadar önce yazılmış olduğunu öğrendim.Aslında Alacakaranlık,bundan esinlenmiş meğerse...

    YanıtlaSil
  6. Süpersin ya. Vallahi şu Vam-piri Reis mevzusu fena fikir değil. Türk usulü vampir :D. TVD izliyorum bende açıkcası kan içmeyen bi erkek arkadaşım var diye depresyona giricem :P. Ama herşeyi bir kenara bırakalım bu filmler diziler yüzünden insanlarda ister istemez psikolojik sorunlar oluşuyor. Yani ben bi insanım ve dişlerimle dudaklarımı kanatıp kanımı içmemden anlaşılacağı gibi. Korkmayın kimseyi öldürmedim bunun için :). Sadece biraz daha gerçeği farkına varıp izlemek gerek bu tür şeyleri. Türk usulü vampir romanına benden tam destek :).

    YanıtlaSil
  7. the vampir diaers yani vampir günlüklerini harika yapmişlar 3sezon bitti,4sezona gircek,izlemenizi tavsiye ederim süper bişey

    YanıtlaSil
  8. benden söleylemesi güneşte yürüye biliyorlar ama deride rahatsızlık oluyo.insan kanıyla beslenen 3600 ün üzerinde hayvan kanıyla beslenen 1800 kadar var.
    İLETİŞİM İÇİN:dabbe-3880@windowslive.com

    YanıtlaSil
  9. şaka mısın arkadaşım sen?ha bir de iletişime giricez?

    YanıtlaSil
  10. Aslında türk vampir olayı çok yatkın..Yani diğerlerinin vampirleri varda bizim niye yok? Şahsen ben bu olaya bir dur demek isterim. Facebookta bir sayfa açtım vampir hikayeleri yazmaya başladım. Şimdi başladığım hikayede türk vampir olayını facebook'ta tanıtıcam. Umarım türklerin dikkatini çekmeyi başarırız. Belki bir türk yazara bir şekilde ismimizi duyururuz :)

    YanıtlaSil
  11. @Vampir Hastası;face sayfana ilk fırsatta göz atacağım,sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. :) Güzel olurdu. Bram Stokers drakulada (doğru yazmışımdır umarım. Soyunun atillaya dayandığını söyler Drakula Bir hunlu askerin zamanının en iyi donanımlı savaş makinası olduğunu düşününce bu avrupada kadınların çocukları kaorkutmak için türkler üzerinden uydururdukları kum adam ve kan içen adam masallarının zamana kulaktan kulağa gelmiş olanı gibi duruyor. Ha birde osmanlının eyaletlerinden birin valisi olan Eflak voyvadası (Kazıklı Voyvada) var işte o drakula vampir efsanesinin atası. Yazarsan memnuniyetle okuruz.

    YanıtlaSil
  13. Selamlar ben Ali en son 2012 te konuşmuşsunuz öldünüz mü yaşıyor musunuz COVİD-19 var şu an çok kötü bir virüs :D 2021 deyiz .p

    YanıtlaSil
  14. bende samet 2021 de yazmışsın 2024 ten yazıyorum bende umarım tekrar girerim bu sayfaya kim yazdıysa bakmaya ama galiba 2011 den yazanlar 13 yılda unutmuşlar ya da bu tür konulara inanası geçmiştir . insan ömrü çok az vampirler gibi kıymetsiz bir zaman denilemez hayatımıza. neyse kısa keseyim hayatım çok sabit gidiyor hayatımdan heyecan alamıyorum zamanımı boşa harcıyorum , potansiyelimin farkında değilim gibi geliyor. ve hayatımda olağanüstü olaylara çok meraklıyım (büyücü olmak , vampir, tanrısal konular, süper insan gibi ama genellikle beyiin gücüyle eşyaları hareket ettirme) neyse umarım hayatım normal sıkıcı insan hayatı gibi olmaz umarım hayatım değişir tarihi yazayım sonradan bu sayfayı bulurum belki 9 şubat 2024 cuma saat gece 2.42 ben bunu yazıyorum görüşmek dileğiyle

    YanıtlaSil