sağtık

BLOG BİRAZ BAKIMDA,KARIŞIKLIK VAR

Tüm yazıların etiketlerini,anahtar kelimelerini değiştirmem gerekiyor bir teknik aksaklıktan dolayı ya da Tuliş'in kişisel salaklığından dolayı...(teknik aksaklık daha bir havalı geldi,siz öyle kabul edin...evet evet teknik) Anahtar kelimeler yazma konusunda hep tembel davrandım,bu nedenle düzeltmem gerekiyor.Bunun için de ciddi bir mesai gerekiyor ki benim kadar tembel ruhlu koala tipli bir blog yazarı için bunun ne kadar zor olduğunu tahmin edersiniz.(Edersiniz diyorsam,edeceksiniz! o kadar!) Sağda,anahtar kelimeler yazan bir başlık ve altında karman çorman birşeyler var.Aynen zihnim gibi.İşte oraya bir süre bakmayın,görmezden gelin falan yani.Halının altına tıkılmış süprüntü gibiler şimdilik,ama hizaya sokacaaaam,sokamazsın dediler,yaptım olazaaak. İlk fırsatta tamam edecem hepsini,umarım 70.doğum günümden önce falan hepsini halletmiş olurum. Sizi seviyorum beni izlemeye devam edin anacııım baaay.

3 yorum:

  1. işte bana benzeyen kişilik! ahah benimde yapmam gerek onu ve hala başlayamadım :(

    YanıtlaSil
  2. neyse ki az yazım varmış yaptım şu an:D

    YanıtlaSil
  3. @Hatun daha işin başından hallettim diyosun yani...işin fikir anası olarak bana da üç beş bişi atarsın artık harçlıklarından,o kadar esin verdik di mi...Bi boş vaktinde bana da yardıma gelsen ya la?(umutsuz blogger modu)

    YanıtlaSil