sağtık

CANLI PARAYA KATILACAK GAY'LER ARANIYOR

Ben homofobik miyim?

Hiç de umurumda değil eşcinsellik veya bunu ifade eden başka başka aynı kapıya çıkan adlar,tanımlamalar.


İnsanların cinsel tercihlerini kullanma biçimleri de umurumda değil.Cinsel kimlik bunalımları,cinsel gitgelleri de beni hiç ırgalamaz.
Adam olmuş mu,insan olmuş mu o önemli.
Yüreği var mı,vicdanı var mı,sağ duyusu var mı,karakteri var mı o önemli.
Üstelik  tanıdığım bir kaç erkek bedenli eşcinsel ile elde ettiğim tesbitlere bakılırsa,son derece samimi ve sevimli buluyorum hatta sohbetlerinden hiç sıkılmıyorum  diyebilirim.Artı bir de çok entellektüel olanları rastladı bana,tesadüfen.

Ama insanların cinsel kimlik ikilemleri,TELEVİZYON dediğimiz bir ortama taşınıyorsa,şov malzemesi haline getiriliyorsa,burda midem bulanıyor,içim boğuluyor,insanlık adına utanıyorum,onların yerine ben yerin dibine giriyorum.

Show TV'de kaliteli bir yapım bulamamaktan dolayı mıdır nedir,son yıllarda,sürekli bir eşcinsel eğilim var.
Bir kanalın eğilimi nasıl olur diyeceksiniz.
Aslında demeyeceksiniz.
Hepiniz biliyorsunuz.
Yemekteyiz yarışmasında,Canlı Para yarışmasında,Mehmet Ali Erbil'e yaptırdıkları sulu şebelek yarışmalarda,devamlı ve ille eşcinsel erkek müsveddelerini çıkartıp durdular sözde yarışmacı diye.

Müsvedde diyorum çünkü insanlıktan,edepten,terbiyeden,saygınlıktan uzak herkes ama herkes için aynı terimi kullanabilirim ve kullanıyorum.
Her tür insanın iyisi kötüsü var.
Kadının da erkeğin de okumuşun da cahilin de,köylünün de kentlinin de,iyisi kötüsü,edeplisi,cazgırı,terbiyesizi seviyesizi var.
Müsvedde olan bunlar işte.
Show Tv nerden buluyorsa bulup bunları toplumdan cımbızla mı ayıklıyor nasıl ediyor bilmiyorum ama her türlü Show yarışmasında mutlaka bunlardan var.

Yakında İbrahim ile Sülüman''ı da eşcinsel bir aşk içinde gösterebilir bu kanal.Kaldı ki zaten tarihi incelediğinizde,Fatih Sultan Mehmet de dahil pek çok hükümdar hakkında bu tür iddialar doludur.


Ama Show'un eğilimi biraz daha fazla olduğundan,dizide eşcinselliğin de dibine vurdurabilir kanısındayım.

Son Canlı Para yarışmasına çıkan ve topsuz alan başlıklı bir soruyu cevaplamak zorunda kalan şahıslar yarışırken ben kendim  yerin dibine girdim.
Bir milyonu toplu para şeklinde veriyoruz deyip durdukları buymuş meğerse,topsuz olmuyormuş.

Bu nasıl bir cahil cesaretiydi ki carting sporunu karda yapılan bir spor diye yorumlayıp rugby'yi hiç duymadım deyip,kalkıp bir BİLGİ yarışmasına katılmışlardı?
Bu insanlar hiç mi ön yarışmaya tabi tutulmuyor,bu kadar mı boş beyinle,tıngır tıngır öten bir kültürsüzlükle yarışmacı olunur?Bu kadar kolay mı adında BİLGİ yarışması geçen bir tv programına çıkıp gerdan kırmak,sunucuya göz süzmek,kendi şovunu yapıp gitmek?
Dünyada reyting denen şerefsizlik,bütün milli onurumuzu,şerefimizi satın alabildi mi bu kadar kolayca?

Bunlardan sonra anlaşıldı ki Show TV'de Acur'un imzası dışındaki tüm yarışmalar aslında birer gay şovdur.Bu Acur'u zerre kadar sevmediğim gerçeğini değiştirmeyecek ama durum ne yazık ki budur.
Kanal,özellikle ne kadar yırtık,arsız,cıngar,oynak,edepsiz,rezil eşcinsel varsa onları bulup çıkartmakta büyük bir özen göstermektedir.
Yarışmaya başvurdunuz ve hala çağrılmadınızsa,üzülmeyin,
HAKKINIZDA kısmına,gayim,topum,eşcinselim,ekranda şıkır şıkır göbek atarım,her türlü şaklabanlık bir nolu hobimdir yazın yollayın.
Ertesi gün sizi özel arabayla kapınızdan aldırmazlarsa ben de neyim.

8 yorum:

  1. En iyisi mi dizileri izlememek..


    Kandilinizi kutlarım..

    Bu arada.. Yanınızda taşıyacağımız bir kitap..
    Her derde deva ilaç gibi sakinleştirici bir kitap..
    Bu kitapla ilgili tanıtıcı bilgileri bütün blogçu doslarımla sayfamda paylaşıyorum.

    Memnun kalacaksınız.. Mutlu olacaksınız..

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. tuliş adsız yoruma cevapyazmıyormuşsun ama adımı nasıl birakicagimi bilemedim,ben VİLDAN.
    KK'dan desem..?
    Bukonuda biz de çok sikayetçiyiz,bu yarışmayı benim on yaşındaki oğlum ve sekiz yaşındaki oğlum da ellerinde google ile izliyorlar bişeyler öğrenmek için şimdi bunlar ne öğreniyo,bana sorup duruyolar anne bu adamlar neden böyle kadıngibi diye ne cevap veriim?
    şov tiviyi kınıyorum şiddetli

    YanıtlaSil
  3. "Profesyonel, yaptığı işi mutlaka birilerine öğreten, eserini görmek isteyendir."

    http://mefkuremiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. hakkat bu memlekette para kazancaz diye, illa GAY'dirmemiz mi lazım gelir.
    Yazık günah yav bu delikanlılara...

    YanıtlaSil
  5. Tuliş show tvden de onun yarışmalarından da tiksiniyoruz artık.
    gerçektende bu yarışmaya katılan her on yarışmacıdan üç çifti gay.
    birde engin altana sulanıyorlar ıyyyşşş iğrençlik yahu...

    YanıtlaSil
  6. @Profösör,
    @Rahatsız Adam,
    @Rick,

    ADAM HAKLI BEYLER....diyorum hakkınızda =)))

    YanıtlaSil
  7. zaman ayırıp okudum, homofobik değilim değilim diye ara notlar düşseniz de yazınız buram buram homofobi kokuyor. tabi buna diğer yorumcuları da ekleyince değmeyin gitsin.

    birkere erkek müsveddeleri değildir eşcinseller ve erkek görünümlü eşcinseller diyerek de sözüm ona aşağıladığınızı düşünmeniz, eşcinselleri tanıdığınızı zannetmeniz üzücü.

    eşcinseller zaten erkek olduklarının bilincindedirler, siz ve birçok insan eşcinselleri transseksüel ve travestilerle karıştırmaktalar. heteroseksüel erkeklerden daha fazla; derecesi değişmekle birlikte feminen yönlerimiz olduğu kesin.

    şunu da söylemek isterim evet eşcinseller şov dünyası için vazgeçilmezlerdir, olacaklardır da ; ama sizin onlar için utanmanıza gerek yok zira biz kendimizden utanmıyoruz, varoluşumuz budur.

    çocuklarınız bu abiler niye kadın gibi dediğinde onlar eşcinsel, gay demeye korkuyorsunuz! neden?

    çünkü böyle birşeyin de olabileceğini bilmesi, kendisini yıllarca hapsedeceği heteroseksüel kalıbınızın dışına çıkacağı korkusundan başka birşey değildir.

    gerçekten heteroseksüel bir birey zaten eşcinsel olmaz!

    medyada görünür olanlarımız sadece şov amacıyla ekrana çıkarılan, feminen (herkes anlasın diye sanırım) sirk hayvanı muamalesi yapılan insanlar. medyada biz övülmüyoruz sizin düşüncenizin aksine yerden yere vuruluyoruz.

    acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. @Madi Sözlük;
    Yorumunuzu,düşüncelerinizi,karşı çıkmanızı,eleştirmenizi,fikirlerinizi,tepkinizi...herşeyi kabul edebilirim.Acil şifalar dilemenizi ise asla.Her düşünce biçimine saygı gösterebilirim ama her davranışa değil.
    Yazının içeriğinin de DAVRANIŞ'ları baz aldığını atlamış olmanız ihtimali bile,yorumunuzdaki yanlış anlamaya karşı saldırı omurgasını affettirmiyor.
    Eşcinsellerin değil,seçilmiş eşcinsellerin yoz davranış biçimlerinin eleştirilmesine dahi katlanamamış olabilirsiniz ancak bilmeniz gerekir -belki de gerekmez- ki hemcinsim de olsa,karşı cins de olsa,gay da olsa,lezbiyen de olsa,avam,yoz,basit ve cahilane davranış biçimlerinin BİLGİ yarışmalarında seyirci karşısına çıkartılması çirkin.

    YanıtlaSil