sağtık

tulisinkursunkalemi.wordpress.com

Şimdilik bloglara girebiliyorken,bi kenara not edin istedim okumaya değer bulup bu postu ve blogumu okuyan herkes...

Yedek  adresim burası.Aktif olarak oraya yazmıyorum ama blogumdan bağlantı verdim,burda yazdıkça ordan da çıkacak...

Dns ayarı yapmamış veya yapamamış arkadaşlarım blogspot yazılarımı okuyamadıkları için,biraz da onlar adına açtım yeni blogu.

Sürekli güncelleneceği için,ordan takip etsinler bari dedim.

tulisinkursunkalemi.wordpress.com

HİÇÇÇ Mİ HİÇ SEVMİYORUM WORDPRESSİ,BLOGCUYU,TUMBLR'I FALAN ... 
İnsanın alıştığı evi gibi olur mu misafirliğe gittiği ev?
Umarım oraya aktif olarak hiç yazmam gerekmez.
Umarım tatlı bir anı olarak kalır orası...

1 yorum:

  1. ayyyy yazııık bize:))blogspot mağdureleri olduk çıktık:))

    YanıtlaSil